why am i alive?

And I don’t mean this in a “oh fuck im going to kill myself because my life is pointless” kind of way. I’m just like shit man, Im an escort, and business has been slow, and that makes me question myself. obviously. fuck. only an escort would undertstand.

and i got these amazing nails done, and i cant type worth a shit with them which is driving me nuts. maybe something to do with the depression i’ve been having for the past while. fuck these nails. but damn their hot. story of my life. my bipolar life.

SPLIT. thats the only way to sum up my brain, and my thinking, and my actions, my everyything. schizophrenia literally means split-brain.

Finally the agency hired another girl. fuck its nice to have someone to relate to in real life. Even if its just for a day, who knows how long she will last.

Im so anti—social. Its my goal this year to open myself up to the idea of meeting people and making friends, relationships. Im so closed, so unavailable. And to travel is my second goal. Im gonna go travel across to the other side of the world for awhile 🙂 Thailand will be my first stop, then who knows, maybe australia, or Rome. find me some love, and some surfing.

I apologize for the long gap in my updates ❤

love you lovers Xoxoxo

Lonely life of an Escort

So I feel really lonely lately…I’ve been working everyday and the place I’m working out of is a condo and I’m the only girl here most of the time, and it feels like I spend my whole life here. I was really sick starting last friday through to monday and had to come into work for tuesday still not feeling 100%. And it’s been pretty slow because of the holidays I suppose, but Im really feeling pressued by the boss’s and it really fucking feels not very happy right now. Im bitchy and I don’t even want to be here, I’ve been blowing my little amount of money Ive made in the past few days on dope cuz I feel shitty and thats just making things worse. I have such a low temper threshold for idiots and unfortunately in this industry you get more bees with honey and we deal with a ton of morons. I gotta remember nothing is to be taken personally and it’s abou the money just like it’s about the sex with them. I guess my personal and social life is definately suffering, so Im bringing it into the work place and getting offended a lot and being bitchy at times and it’s not helping.

I’m going to just tell myself that I am still recovering from my sickness last week, and ya I fucked up with the dope, but things will get better. They always do after hard times. Life is so up and down, and I know from experience when life is shitty, if I try and make it better, it does get better. So im just going to try be more healthy, I have been not eating well and drinking a lot of alcohol, and plus being the only girl workig in this place is not good at all. I feel like a animal in a cage.

Anyway, reading other escorts adventures helps, it helps to know I am not the only woman who goes through these things, and that helps a lot. So thank you to all you girls out there Xo’s